Marnic van Utexbel deelt zijn ervaring met myTelecom
Vorig jaar heb ik dan toch besloten om myTelecom mijn vertrouwen te geven: ik had behoefte aan een systeem om de kosten per GSM-gebruiker op te volgen.
Daarnaast wou ik ook een degelijk advies om gebruikers te migreren naar een beter passend abonnement indien nodig. Andere voordelen voor mij zijn dat er maandelijks een foutendetectie gebeurt . En eigenlijk was ik ook overtuigd door de lange lijst met referenties die NGX3 intussen had opgebouwd. Nu ik de tool al meer dan een jaar gebruik ondervind ik dat ik de kosten per gebruiker perfect kan opvolgen en dat het abonnement kan aangepast worden naargelang de gebruikers evolueren.
Dankzij de rapporten kan ik veel tijd besparen. Vroeger moest ik zelf aan de slag met Excel-tabellen om de kosten per costcenter op te delen. Ook voor de vaste lijnen bespaart mij dit veel tijd: aangezien er nog geen rapport was dat de kosten van de verschillende vestigingen overzichtelijk presenteerde heb ik nauw met NGX3 samengewerkt om een dergelijk rapport te maken. Het is dus ook mijn verdienste dat het Vestigingsrapport voor fixed lines er gekomen is.
Omdat wij met zowel Proximus als Orange werken voor mobiel en wij ook de vaste lijnen door myTelecom laten opvolgen hebben wij 3 accounts op het platform, we kunnen op die manier alles perfect monitoren. Daarnaast laten wij ons bijstaan door myTelecom om de beste voorwaarden te krijgen voor onze telecomkosten; zij zijn hierin gespecialiseerd.
Volgens dhr. De Roo zijn "de myTelecom diensten zeker aan te raden voor bedrijven vanaf een bepaalde omvang."
Bedankt Marnic voor het aangename interview en de vlotte samenwerking!