Het vertrouwen van Eddy Van Lerberge in de myTelecom diensten
We vinden het belangrijk om regelmatig naar de tevredenheid van onze klanten te polsen. Vorige maand lazen jullie het interview met Torsten Moerman van Vastgoed Dewaele groep. Nu is het de beurt aan Eddy Van Lerberge (Manager Purchasing & Production administration) van Rousselot bvba.
We willen onze klanten steeds zo goed mogelijk helpen met het beheer van hun telecomkosten. Vooraleer we starten met de optimalisatie van de telecomkosten echter, bieden we bedrijven altijd een eerste gratis en vrijblijvende analyse aan.
Daarna vissen we graag samen uit welke opties van myTelecom jullie het beste kunnen gebruiken voor het beheer van jullie telecomkosten. We vinden het dan ook fijn om te horen dat dhr. Van Lerberge niet twijfelde om met ons in zee te gaan nadat we onze manier van werken hadden voorgesteld. Van Lerberge beveelt onze dienst zelfs "aan ieder bedrijf dat graag zijn telefoonkosten wil zien dalen" aan.
Omdat we een belangrijke onafhankelijke schakel zijn tussen onze klanten en hun telecomprovider, schaven we onze telecomexpertise steeds bij en volgen we alle ontwikkelingen uit de sector op de voet. Enkel zo kunnen we onze klanten de beste dienstverlening garanderen.
"Jullie kennis van alle providers en hun tarieven, stellen jullie in staat om jullie klanten verbeterde contracten met de providers te onderhandelen. Jullie advies om per werknemer de tarieven te optimaliseren. Dit alles resulteert in een serieuze besparing."
De leukste aspecten van onze dienst(en) zijn voor Van Lerberge "de website, maandelijkse opvolging en advies én de mogelijkheid tot het ontwikkelen van een rapport op maat". Hij is ook van mening dat "de voorwaarde 'No cure, No pay' menige klant over de streep zal trekken".