Torsten Moerman van Dewaele Vastgoed Groep deelt zijn ervaring met myTelecom
Met myTelecom nemen we graag het beheer van jullie telecomfacturen over zodat we jullie transparant kunnen helpen met de analyse, controle en bijgevolg optimalisatie van die facturen.
Een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening bestaat eruit om de betreffende facturen te controleren op fouten. Iedereen maakt fouten en blijkbaar ook de operatoren.
Torsten Moerman van Dewaele Vastgoed Groep was dan ook aangenaam verrast dat we na onze eerste gratis myTelecom analyse fouten ontdekten. "Na de eerste ontmoeting hadden we onze twijfels bij het nut van een externe partij die onze telecom facturen op correctheid gaat controleren. Je verwacht namelijk dat je leverancier correcte facturen maakt."
De facturen van een operator zijn vandaag enorm ingewikkeld en de juistheid hangt af van veel factoren. De meesten kunnen deze niet allemaal manueel nakijken waardoor het handig is om dit uit te besteden aan een externe partner, aldus dhr. Moerman.
"We besloten om met NGX3 in zee te gaan, omdat ze na een eerste gratis analyse van onze facturen duidelijk en transparant aantoonden dat onze operator zijn facturen niet altijd even correct waren. Daarnaast verloopt de communicatie tip top en wordt er door hen voldoende druk gelegd bij de provider om het nodige te bekomen.
Wij hebben de expertise en tijd niet om onze telecomfacturen manueel te controleren, laat staan te verbeteren. Met het online platform kunnen we overigens gemakkelijk onze telecomkosten nauwlettend in het oog houden."
Volgens dhr. Moerman haalt "elke firma, die enkele simkaarten in dienst heeft, voordeel uit de analyses van myTelecom."
Bedankt Torsten voor het aangename interview en de vlotte samenwerking!